Wednesday, April 15, 2015

Hati BerkeCamuk ..

Cerita tentang hati................... hati yang dah lama mati. hidup bertemankan mimpi .. namun bila terjaga akan kembali pada realiti. macam tu la juga aku. berharap ada orang yang akan menyayangi aku dengan tulus. biar pun dia memiliki biar pun bukan dia untukku. Aku tak tamak pun. Tapi aku tak tahu kenapa macam ada 'curse' yang aku takkan bahagia. Memang semua manusia di dunia ni macam aku tak.? atau i am thinking too much again and again.? Betul ke aku sia-siakan hidup aku pada sesuatu yang aku belum pasti tetapi aku amat berharap sangat yang sesuatu itu akan jadi milik aku.? dan telah ku abaikan apa yang aku miliki kerana aku telah putus harap pada perhubungan yang langsung tiada perubahan. Salah aku ke.? Salah kah aku nk merasa kebahagiaan macam orang lain.? Sebenarnya aku marah pada diri aku. Tapi macam mana pun aku adalah aku. aku tak boleh jadi orang lain. Aku tau tiada siapa yang boleh fahami aku. Aku tak nak cuba dah. cukup lah mcm2 penghinaan yang aku da dapat. Walau apa yang aku buat. berhabis duit dan kasih sayang semua tapi pengakhirannya tetap sama. Kenapa aku tak serik².? Aku biarkan orang permainkan hati aku. aku biarkan orang pijak² aku. tp bila aku bersuara.. aku lah yang bersalah. Sampai bila aku nk diam dan menerima permainan mereka-mereka yang langsung tidak memerlukan aku. Kadang-kadang aku salahkan nasib. Kadang-kadang aku salahkan takdir. Kadang-kadang aku marahkan Tuhan. Tapi aku masih tak berubah. cepat kesian. cepat sayang. cepat perasan. mmm Kenapa dia yang memiliki aku masih bersama aku walau apa yang da jadi.? memang dia jodohku.? tapi kenapa hatiku da tertutup untuk dia.? kenapa aku tak boleh sayangkan dia macam dulu.? Aku tak nak hidup macam ni. aku rasa aku da semakin sesat dlm dunia yang aku cipta sendiri. Kadang-kadang aku rasa kalau mati akan tamatkan semua penderitaan ini kan.? entah lah. Hati berkecamuk.

0 kata hati sahabat:

.