Friday, February 11, 2011

Tawa DaLam Duka ....

Hari ini hati aku ase lebih tenang . Mungkin lepas aku melepaskan segala-galanye kat sini semalam aku rasa lega . Hilang beban yang aku tanggung selama ini .
Mungkin aku da boleh menerima kenyataan . Macam yang aku selalu cakap . People come & go !!! walaupun dorang tak ingat aku . Aku sentiasa ingat semua owg . Sbb kegembiraan aku bila lihat orang di sekeliling aku gembira . Tapi kalau dorang xdapat menerima kehadiran aku, tak guna pon aku paksa-paksa .
Indahnye dapat menghirup udara dengan nafas yang panjang . Da tak tertahan-tahan lagi . :) ye . Mungkin aku da dapat menerima kenyataan . Walaupun kesakitan itu kadang-kadang masih aku rasai . Tapi aku da boleh terima .

Hahaha - orang yang baca penulisan aku ni tentu pikir aku ni fompuan gile . Aku memang gilew kot . Gile kerana aku selalu sayang semua orang . walaupun aku baru kenal . walaupun aku xtau asal usul mereka . Aku boleh bagi sepenuh-penuh kasih sayang aku kat sume owang . Aku orang yang penuh kasih sayang . Itu adalah aku . Sile kenal dan faham aku.. ok !!

Tapi .. bila bercakap pasal incik Hubby .. aku selalu rasa dia jauh dari aku . Dia tak pernah ada untuk mendengar bisikan-bisikan aku . hehe . rajuk yang dah terlalu lama aku pendam . Sile abaikan . Seandainye aku ditakdirkan hidup sendiri . biar la aku sendiri sampai bila2 . Aku dapat tgk orang-orang yang rapat dengan aku bahagia . Aku ley tumpang ketawa . Itu memadai !!! lol .

Hurm . Maafla kalau korang rase aku pelik . Aku cuma manusia biasa yang mencari-cari kasih sayang . Aku rindu kat arwah abah yang sgt2 menyayangi aku dari aku kecik2 lagi . Aku rindu kat arwah mak yang sentiasa ada dengan aku tika aku sedih, gembira , menangis . Aku cari kengkawan untuk dapat menggantikan kehilangan-kehilangan yang aku rasa kat dunia ni . Dapat menerima dan menyayangi aku seadanya . Dapat tegur aku kalau aku salah . Dapat bersama aku dalam susah dan senang . :)

Pada aku sume yang aku kenal . yang mana umur muda sume aku anggap adik2 . Yang mana lebih berusia molek la cam abang dan kakak saje . Bukan niat aku pun or tak pernah terlintas pun aku nk bercinta dan menyintai . tapi kasih sayang itu anugerah ALLAH swt . :) Qada dan Qadar itu suatu ketentuan . Kalau iye pun aku gile ber-IRC niat aku cuma nk belajar selok belok IRC saje . Itu da menjawab la kenapa aku cube berbaik2 dengan semua OP . mmg niat mula aku macam tu . dan sebab itu aku hadir di sana . Sebagai bonus aku dapat kawan-kawan baru . Itu lebih baik . Hidup aku ceria dan hepi2 selalu . Aku da xde susah hati pk xde sape nk kawan ngan aku kat alam nyata . Aku da kurang sifat rendah diri yang asek rasa ada ke owg nk kawan dengan aku .. hehehe . Ye la . Maya kan . Macam cakap ankel la . "We can type everything in IRC " <--- hahaha sebab ankel OP ! Masa aku taip ape ankel cakap kat chenel aritu , Najerih ckp "cube melucas ?" lol . baru aku faham . dorang buleh la . orang berbintang. User jangan . nanti berejam kena kick ngan incik Lokman . aa xsanggup . tadi pun sejam lebih aku kena banned dari kampung . lol . Tertekan space sket punye byk . Agak IRC lagi while working ! padan muke aku . Kalau tak tyra tlg unbanned agaknye sampai ke malam kena banned lagi kot . ngeeeeeeeeeee .

Korang perasan tak mood aku memang baek ari ni . walaupun assignment aku tak siap lagi . adess . Macam-macam lagi aku nak melalut kat sini . hahaha ! kan aku blogger ! ouch .

0 kata hati sahabat:

.