Saturday, February 12, 2011

TYRA misu ..

Sebenarnya ada sebab aku hepi . Tyra jr. is born yesterday !! And it's a boy . Im so hepi for him . hikhik . Tp aku akan kehilangan dia la 14 hari . Xpe . Aku tau dia sentiasa berpegang pada janji . Aku selalu percaya dia . Sebab dia bagi aku 1001 sebab untuk aku sentiasa percaya pada dia . Haha -

Ntahla . Dalam kesakitan aku . Tiba-tiba aku rasa hadir aliran kasih sayang di celahan-celahan hati aku yang da hancur berkecai . Tiba-tiba aku ase disayangi Tyra . Tak pun mungkin Tyra perasan kot aku tgh not in mood . Jadi dia saje amik hati aku . Tapi dia mmg berjaya buat aku tersenyum . Dia berjaya wat aku rasa aku orang yang dihargai dia . :)

Tul la . permintaan aku selalu bukan besar . Cukupla say hi or hello . Its show u care . Aku tau Tyra pelik bila aku tak pasang psy lagi . Aku dapat rasa dia cari2 aku . Tu yang aku suka tentang dia . Dia mmg akan cari aku bila saje dia tak BZ . Dan aku juga faham dia seorang yang amat berdisiplin . Aku tak akan dapat dia langsung kalau dia BZ . As simple as that . Pemahaman itu penting . Tapi ada giv and take di sitew .

Haha - Dia buang ego dia pm bnc cari aku . Dulu dia ckp xmo pm bnc sebab takut tuan psy aku tau dia cari-cari aku . Or mungkin kerana dulu nick aku ada jew kat chenel jadi dia selalu rasa kehadiran aku . Bila nick aku xde . dia rasa kehilangan di situ ???? lol . Pemikiran jahat aku datang lagi !!!!!

Tyra memang istimewa dalam hidup aku . Dia adalah orang kedua selepas Incik Hubby yang sangat bersabar dengan aku . Bukan aku tak pernah marah2 dia . Bukan aku tak pernah merajuk teruk2 dengan dia . Tapi dia cool . Macam tak tergugat . Dan dia sentiasa ada untuk aku hari2 esoknye macam biasa . Macam tak ada ape pernah berlaku . Dia akan cari aku setiap kali . walaupun aku tak menaip kat chenel . Dia selalu tau aku ada atau tak ada . Yang aku benci . Dia tetap ley cari aku walau aku invisible kat YM . Kelebihan dia yang sememangnya membuat aku rasa disayangi selalu.

Aku tau . Tyra tau yang aku sayang kat dia . Samada dia baca atau tak emel aku hari tu . aku tak pernah tanya . Aku malew . Betapa aku teresak-esak menulis emel itu. Saat itu . Aku rasa amat kehilangan dia . Dia tak pernah marah aku macam tu sekali. Itu la sekali aku rasa dia ignore aku . haha - sebab aku cakap dia tipu aku pasal status dia . Sebab perkara pertama yang dia sebut masa chat dengan aku " Ai tak pernah tipu U tau " . Adess . Sebenarnya aku pun tak ingat . Dia tipu atau aku yang tak pernah tanya . lol .

Da jadi habit lak skang . on je IRC . Aku mesti cek offline msj . Da sering aku melihat tyra di situ . :)saje la tgk sape yg cari2 aku . hati bunga2 ..

<-psyBNC> Fri Feb 11 08:53:14 :(tyra!~tyra@115.133.175.6) kenapa u bgn awal at 6am?

he showed he care ? n he really care . looks at my #BFF . Beri aku 10 sebab kenapa aku tak leh sayang kat dia ? Tak susah sebenarnya untuk menyayangi orang . Tak yah la nak buat mende remeh jadi rumit . Dengan sebaris ayat cam tu . Aku da rasa sangat2 dihargai taw . dia mmg whois aku tiap2 kali agaknye . Memang la baru beberapa hari ni aku ase macam dapat TYRA aku balik macam dulu . Mungkin tempoh BZ sudah habis . Ye la . Da lama aku tunggu dia . sejak 5hb Januari lagi . Da ada BZ pule . Sampai merajuk2 aku dibuatnye . Nasib baikla dia pandai memujuk . 10 markah di situ . Hehe . skema je ayat pertama yang akan kuar . "majuk lagi ? " .. tak pun "macam majuk jew " tak pun "majuk ? " . Segah nama dia . Dia selalu tak suke aku merendah diri depan dia . Silap cakap sket mesti laju jew dia taip "Jangan la macam ni " . Macam aku usik sgt hati kelelakian dia . Ke dia mmg xpernah ada owg manje2 ngan dia cam tu . Ye la . Lain bangsa . Susah nk duga . =x

Kalau xde owg lain hargai aku . Da memadai kot aku masih ada tyra . Dan aku ase cukup-cukup la aku mengharapkan kasih owg yang mmg da sgt2 tak mahukan aku kat dunia ni .

Dah biasa bercerita semua benda dengan dia . Memang dia terkejut bila aku ckp "sum1 left me" . Ye la . Da lama tak chating. Aku tak tau hal dia . Dia tak tau dah hal aku . Risau jew dia . Sib baik aku cepat ubah topik . Kalau tak mesti macam2 dia tya lagi . Haha - Memang dia risaukan aku . Sebab dia kenal dan memahami aku .

0 kata hati sahabat:

.