Saturday, September 10, 2011

Hari yang Mendung ..



Hmm.. Duduk baring-baring melayan hati yang kosong . Kunun nk pergi beraYe hari ni . Mane nk tau pagi-pagi dah misComunication dan perut aku ni masih terasa sengal akibat kena wRestling . :( seksa nya sebuah kehidupan . Kadang-kadang aku nak pegi jauh dari sini .. Kadang-kadang aku rasa nk tinggalkan segala-galanya .. Tapi aku bukan seorang yang kuat .. Dan saat ini aku cuma mampu bertahan dan bertahan selagi terdaya . Aku tau aku tak boleh harapkan seSiapa .. tak akan ada siapa yang peduli .. Tak pernah siapa ambil tahu apa yang aku raSa . Yang ada cume insan-insan yang cuba menGambil keSempatan di atas kesepian dan harapan-harapan koSong aku . tired !!

Aku sedar tiada insan yang sempurna . Aku tau aku juga serba kekurangan . Aku ada dia . Dia ada aku . Kami ada satu sama lain . Aku amat perlukan dia di sisi aku . Aku harap dia dapat menghargai aku walau sedikit . Aku tahu dia sayangkan aku . :( tapi .. Kenapa kekaSaran demi kekaSaran masih aku rasai .. Tak tersentuh kah hatinya melihat aku menjerit *kesakitan* .? ):

Kadang-kadang aku rasa seperti tidak diperlukan . Salahkah perasaan ini .? Apa lagi yang mampu aku fikirkan saat kesakitan masih membelenggu rasa . Bolehkah sebuah ungkapan maaf menghilangkan luka yang semakin dalam .? :( i really want to change . Can he do the same also ? For our family . For the future .? Can i count on him .. ketakutan saje yang ku rasai saat ini ...

iYe . aku akan terus mengalah . kerana aku bukan dilahirkan untuk menjadi seorang yang amarah atau pendendam . Aku masih mengharap ada sinar kebahagiaan untuk aku sedikit masa lagi .. Apa yang terjadi .. mungkin ada hikmah yang lebih baik suatu masa nanti . Siapalah kita untuk mengetahui qada dan qadar yang telah ditentukan .

ironinya bagi sebuah kemaafan .. adalah sebuah belaian keMesraan yang penuh kasih sayang . Dan aku sanggup menahan segalanya untuk semua itu . deSperate kah aku .??


0 kata hati sahabat:

.