Sunday, September 11, 2011

Ahad bLues ..



today at 5.00pm .

Hari ni Xde wat ape pun . haha . aku baru bangun tido . Tengah hari tadi makan kat kedai Kak Yong nasi kuKus tu .. peh terBaek !! mmg aku lew tu . makan jew kenYang sket .. zz lew jawabnye . hek hek . Ni pas bangun baru raSe loya la saket pewot la . haiSh -- mau cari aSap . bad smoker's . huhu .

Aku dengan inCik hubby . ow da baik . Sedangkan lidah lagi tergeget kan . hee~ harap2 X masam2 muka lagi . Xsuke hoke !! satu rumah maw tarik2 muke ni . bukan budak2 kot . hmm

Lega rasa kalau setiap hari Ahad dapat rehat2 acam ni . Besok sudah tentu hari yang BZ . banyak tau KMM nak kena updated . aku pun Xtau la boley buat ke tidak dalam masa yang singkat . tu la OT malas lak bulan2 raYer ni ... :(

Tapi kalau aku terus tekun Xber - iRc atau gaMing . insyaALLAH . err . hehe . tapi .. ahh Xtau nk cakap ok . ni pun aku da *wendu* giler nk masuk iRc . jiwa aku di sana . hmmm.. macam kate ankel kot ." Xnampak orang nampak niCk pun jadi lew ". eeiii ~~~
Xmaw ngangguk . Xmaw ngaku ...... :P~

aduh !! hari ahad ni maSa cukup pantas berlalu kan . tengok la Xde wat ape pun hari da petang . Sat g nak pegi maSak dinner . asik makan kat luar aJe . *bosan* ! ape menu .? aha ~ simple aje . daging masak lada hitam dgn kentang . paStu ayam goreng kot . iye la . td nk g TF tengah hari tadi owg ramai sgt . kalau tak ley juga tambah2 menu . sedap juga kalau ade sayur tumis dgn fiShcake ke .. terung goreng ke .. esok2 lew pulak sume tu . Tp aku cadang nk puaSe 6 le . :P~


0 kata hati sahabat:

.