Thursday, September 8, 2011

i dunt want to be huRt anymore .



Da lame tak menaip . hanyut dalam fantasi bodoh aku sendiri ..
akhir nya aku keCundang dan terLuka . bodoh betul !!
kenapa ..?????
aku sendiri Xtau ape yang aku mahu ..
ape sebenarnya keHendak aku .. kenapa aku Xboleh berpuaS hati saje dengan hidup aku sekarang .. kenapa aku nak menghaRap kan yang bukan2 dari mereka .? huh .
atau .. mungkin pengalaman - pengalaman ini saje boleh membantu aku menghargai ape yang aku ada .???
Sebenarnya .. aku juga tertanya-tanya .. di mana silap nya .. apa mula nya .. dan kenapa aku seperti orang yg hidup tanpa arah tujuan .
membodoh-bodohkan diri sendiri . menjaga hati semua orang .
hati aku .??? ada yang ambil tahu kah .?
hidup dan mati aku .. kalau aku Xada .. agak nye ada kah yang tertanya-tanya .?
iye . aku terasa amat amat keCewa . apa mereka tak menganggap aku berperasaan kah .? aku haiwan .? aku barang mainan .?

tahukah mereka aku sedang ketakutan .?

as im there for no reason .. y i should be there anymore .?
nak layan semua lelaki kah .?
macam peRempuan gila .?

kenapa hati ini Xmahu faham . im tired !
im sicked off everything !!!
but can i lived without them .. ?
mampu kah . ?
di sebalik kekecewaan ini . aku cume lihat sebuah kasih sayang yang ikhlas .
pada semua . tanpa mengharap kan apa-apa balasan .
cukup la jika mereka nampak aku 'ADA'.

but im leaving for now . memuJuk hati sendiri . semoga ia akan kemBali ceria lagi .


0 kata hati sahabat:

.