Wednesday, September 12, 2012

Apa Citer Hari ni .?

Salam pemula biCara...

aduh.! lame kot tak jenguk kat cni.. bz dengan #iRc.. haha. eh jangan la terkejut pulak.. aku dgn #iRc masih belom boleh dipisahkan.. hmm

Aku tak tau apa yang aku nak cerita pasal aku sekarang.. X ade yang menarik.. i guess.. aku cuma akan hidup bila aku masuk #iRc. selebihnya.. bernafas tanpa peRasaan.. whut to Xpect .? jgn Xpect apa² pon dari aku k.

oh GoD.. kenapa masih tya #tyRa.? dea ada je. masih merayu mcm selalu.. nk cair balik da aku dibuatnya.. tp jauh kat dasar hati aku mmg da ckp Xnak.. macam dlm lagu niRvana band tu la.. "sudah cukup cukup sudah".... ececece.. :X

Raya kelmarin... lolz worst k. Malam raya duk hoteL.. mmg gile ar raSe. bangla pun ketawakan aku . ish raSe nk ku sepak je bangla tu dgn high heel aku.. apa dea ingat aku cam dea ke Xade family ..? huh.!! tp aku ada family ke.? abes apesal aku dok pegi tido kat hotel mlm tu .?? :( xyah nk selam selam sgt la peraSaan aku time tu.. nanti banjir sungai goLok.. silent is goLden. hurmm ..

Yang aku tau pada saat ni hati aku kosong sangat. bile aku sedih.. aku akan sMs seseorang. pada dea aku ngadu mcm-mcm.. sebab cuma dea je cam 'caRe'. dea akan nasihatkan aku.. dea akan bg semangat kat aku.. kadang² aku rasa aku cam ada dea je pulak.. err mcm mana tu.? aku pun Xtau mcm mana aku boleh ter-close dgn dea atau aku mmg cari peluang untuk dekat dengan dea .? ntah. malas aku nk komen. kdgx2 aku ni pun bukan betul sangat .. ikut dan aku je.. tp seriusly.. i feel him. siapa .? aku xnak tulis lagi kat cni... nanti la.. :P

the kids.. haha gud. dorang tu pandai berdikari.. dua-dua sgt manJekan aku k. Macam selalu la aku mmg manJe dowh... kan dorang yg kena beralah... alhamdulillah well manage. aku masih kuat untuk diaorang. aku kena kuat. kan .? insyaALLAH aku akan berikan yang terbaik buat hero hero kecil aku....

Sesungguhnya aku langsung tak nampak apa yang akan jadi pada hari depan aku.. ada lagi perkara yang masih belum selesai dalam hidup aku.. tp 'stuck'. Kekecewaan sudah healed diubati oleh masa yang berlalu... aku .? mmg xde harapan dah. Im done with my life. Xde apa lagi yang aku nk dah... biar la aku mcm ni.. wat hal sendiri lebih bagus..

Cuma tolong lah.. jgn korang suke judge² aku.. nk kata aku stupid semua.. korang kenal sangat dengan aku ke.? pernah korang lalui apa yang aku lalui.? kenapa aku macam tu.. apa yang aku nak.? pernah aku mintak apa-apa dari korang.? pernah aku ganggu hidup korang .? the answer is =no= . n it's absolutely no .

aku xleh terima bila ada orang memandai² nk judge aku sbb aku baik ngan dea. apa sbb selama ni aku baik.. dea leh wat aku mcm orang yang xde perasaan ke.? cuma ALLAH swt yang tau apa yang aku rasa saat ni... :( demi ALLAH swt juga.. aku cuma hulurkan kasih sayang dan persahabatan aku dengan ikhlas je selama ni.. kalau dea Xnampak.. Xapa lah... ramai lagi yang terbaik untuk dea.. buat masa ni.. biarlah aku ubat hati aku yang luka ni... biar aku je beralah... hidup la korang berbahagia tanpa aku.. hmm aku numpang je kebahagiaan korang selama ni.. korang happy.. aku happy.. korang sedih.. aku ada je.. korang sakit.. aku la bot yg akan ingatkan korang suruh makan ubat.... aku tau aku xde makne pun dlm hidup korang... tp korang adalah segala-galanya yang aku ada setiap hari.... aku tau korang xkan faham... xade orang yg akan faham.....

Semoga ALLAH swt memberi aku kekuatan untuk menghadapi semua ni... :(

0 kata hati sahabat:

.