Tuesday, May 8, 2012

KeboSanan ....

Pagi-pagi da melangut .. hari ni kauntha kat luar kan .. aku rasa aku da makin pelik .. ke aku mmg sejak azali pelik .. hehe .. aku makin Xsuke layan orang bersembang.. baik la aku menGadap muke buku ke.. hurmm.

Iye lah .. semakin lame aku semakin susah nk percaya sesiapa.. kalau dulu aku selalu anggap orang yang baek dengan aku mcm keluarga sendiri.. tp sekarang aku Xberani dah.. aku Xdapat nk imagine ape orang akan "tanggap" aku nanti.. banyak yang Xbaik dari baik.. kan.. tu la masalah nYe.. kalau pun aku tak baek.. aku masih punYe sekeping hati.. same jer macam diorang.. so untuk mengelakkan dari aku yang ramah ni bercerita bukan².. lebih baek tutup mulut.. layan perasaan sendiri .. kalau cerita kat orang pun.. ade orang nk kesah .?? semua orang selfiSh la this days...siLap² orang ngate balik baru ada akai.! kuikuikui.

Hati aku pun rasa kosong jer.. da balik macam dulu .. tapi kelainan nye kali ni.. aku da Xde harapan ape² .. da letih kot.. hurm .. nk mengeluh pun.. da jemu .. hehe. Nak buat macam mana.. kalau itu takdirnya...Apa la nak jadi dengan aku ni.. seYesly aku pun Xtau.. Kalau aku kate aku chenta dea .? haha .. siapa agaknye .? aku tak pernah cerita kat sini kan .? #tyRa .? bukan tyRa lagi .. emm ..

Ingin dichentai dan men chentai normal bukan.. tp kalau pada orang yang ber-status mcm aku mungkin orang akan ckp >>gile.!! mustahil.!!<< ye ke .? mcm aku ckp td la.. aku ade hati yg same gak.. mungkin nasib aku tak baek.. mungkin aku kekurangan kasih sayang kew.. err.. banyaknye alasan .. tp yang pasti.. semua orang menCari kebahagiaan.. aku nak orang sayang kat aku.. aku nak orang ambil berat pasal aku.. aku nak orang yg sentiasa ada dengan aku.. yg boleh aku peluk bila aku sunYi.. yang boleh aku ber-cerita tentang hari-hari yang aku lalui.. yg sudi habiskan masa dea melayan kerenah aku.. :(

Tapi tu dulu kot.. mungkin aku hari ni da kuat sikit.. aku nak hidup sendiri.. biar la susah, sakit pening aku.. aku tanggung sendiri.. aku da X rasa aku nk jd beban lagi dlm hidup sesiapa.. Cume aku Xtau nk mule dari mana.. hurm .! imagine cam katun . adess~~

hehe. umor da tak berapa mude pon .. ntah. kadang² X mo pk.. biar la ape nk jadi pun jadi la.. tp boleh ke X nak pk .? aku perasan bile aku on the way g klas.. bile ngelamun² dalam bas.. meSti air mate aku menitik.. kadang² sampai ter esak² aku nanges.. aku wat dek jer kalau ade owg tengok . padahal aku ngelamun jerk tu.. bukan ade owg buat pon .. ==" laen kali aku nk tampal sticker "maaP sy sakit jiwa" kat beg. Xde la mcm pelik sgt kot.. ekekeke...

Ye la.. lagi beberapa ari jer.. nk melangkah ke usia awal thirty.. fuh~~~ da abes ke mase remaja aku ni .?? waaa cam kejap je masa berlalu kan.!! >.< tp jiwa aku halus tau.. ntah kenapa aku ske owg layan aku mcm budak².. mmg la aku mak budak yg masih budak² .. smpi anak sendiri pun kena manJekan aku.. kalau tak aku muncung.! ikikiki .. mane la ade owg yg sanggup paham peel aku ni .. hurmmm

Da la.. da penat naip .. nanti la sambung.. bai .

0 kata hati sahabat:

.