Friday, September 16, 2011

Ada Apa Dengan Cinta .?

Dari pagi-pagi tadi.. macam-macam hati aku nak menGomel . Xsenang duduk dibuatnya . haizz .. Semalam lepas meLepas rindu dengan bee .. aku tertidur terus . dari pukul 8 tu .. saMpai pagi.. ni pun raSe letih lagi . Badan semua lenguh2 . hikhik . Nampak sangat aku sgt tired !! flatted !! bee pun terkejut . dea tanya " letih sangat ker .?" aku cume boley senyum aJe ..

Memang letih kot sorang2 melayan kerenah 2 hero keChik tu . xD Xpernah kan . Selalu bee ada tuk uruskan semua . Memang aku sedar bee sangat baik . Aku pun dea layan macam budak kechik . sebab tu aku Xtau berDikari . agaknye .. ):

Entah kenapa jantung aku ni rasa berat . Rasa susah sangat nak bernafas . Macam ade satu beban yang melintang dalam hati aku ni . Aku rasa macam sangat bersalah . Antara kehendak hati aku dengan kehidupan yang aku lalui . Aku macam stuck dalam dunia aku sendiri . Aku sayang pada bee . Tapi ....

Aku tak nak sebut . aku nak terus simpan dalam hati aku . biar ku lipat keMas di suatu sudut yang takkan ade orang boley sentuh . /me mengeluh panjang . sakit tau !!

Tiba-tiba aku ingat tyra . Aku da lepaskan dia kan . Kenapa aku biarkan dia datang lagi .? Tak ingat kah tanggal 15hb Mei itu aku maCam nk mati .?? sebelum 15hb Mei .. setiap malam air mata meLewati kekeCewaan demi kekeCewaan yang dia beri ... he onCe dumb yu gurl ... dont yu remember .? Kenapa hati aku keRas sangat ni . Aku Xmau terima semua tu . Aku nk lupakan dan anggap Xpernah ada apa-apa yang terjadi antara aku dan dia ... am *selfiSh* .? bukan . aku deGil !! Aku tak mahu terima kenyataan . Aku sanggup sakit asalkan aku dapat dia .. aku rasa nk menJerit je . kenapa la aku jadi bodoh macam ni . Xsiapa dapat tolong aku kalau aku Xubah peMikiran aku ni . kan .

iye . ada janji . he's woRd make me *stuCk* . he's gud . aku naif . Dea datang saat aku koSong . dea isi hari2 koSong aku . he rePlace all the eMptiness with new hoPe . ):

Aku sangat berharap . aku boleh berfikir dengan matang lepas ni . i want to change . i want to go baCk to my hubby . coz i belong here . My bee changed !! i can see it . Aku tak koSong lagi . Dea ada . alwez . Aku cuma perlu puJuk hati aku untuk peRcaya dea akan selalu ada untuk aku sampai bila2 . yeah . im a bit sCared . but ai can giv a try . Xrugi kan .

"Kadang kala orang yang paling mencintaimu adalah orang yang tak pernah menyatakan cinta padamu, karena kau takut berpaling dan memberi jarak, dan bila ia suatu saat pergi, kau akan menyadari ia adalah cinta yang tidak kamu sadari."

noted : aku harap aku akan kuat & lebih tabah . aminn ..


0 kata hati sahabat:

.