Friday, September 16, 2011

SeMester oh seMester ......



Kebusan-nan meLanda . nak Main gaMe pun da Xde eneRgy. sunYi nyer malam ni . Sambil2 menDengar cerita spider-man . hee~

Biar la masa lambat berLalu . Esok aku da stat seMester baru . haizz -- terPaksa la travel balik . raSe malas sangat tau . Nk jejak buMi puLau pinang . hmm da terbaYang azab2 yang aku keNa tempuh sorang2 . ):

tapi aku Xboleh main2 da . Cgpa da haupp ! adoi ! da turun dari dean liSt lorr . so muSt struggle suM more . aku takut nk hadapi seMester2 yang mendatang . seMestinya makin berat dan sukar . Tapi nk wat macam mane .. deMi impian dan cita2 yang da lama aku iMpikan ..

Kalau aku sTop ! da tentu aku Xmampu nk teruSkan lagi . da tentu semuanya hanCur lebur . Jadi aku kena kuat . Aku yang piLih jalan ni . Di saat semua orang berGumbira bercuti di rumah .. aku berpanas terik turun naik baS untuk ke keLas .. di bumi orang yang aku tiada siaPa pun di sana .. ish -- peLik kan . da hampir 2 tahun aku laLui semua ni . haha. maCam XpercaYa aje ... xD

bukan seNang nak senang . aPe yang Xpernah aku raSe kat sane .. Xtau nk tidur mane .. sesat sbb Bas berenti ntah maNe2 hala .. Xde baS nk balik iPoh .. ber-Jam2 melanGut kat steSen bas sudah meNjadi kebiaSaan . keNa bully ngan peMandu teKsi yang mintak baYaran mahal .. da iMun .. Xmandi.. Xtuka baJu . coMot .. aku lettew .

Ntah kenapa seMangat aku kuat . iYe .. agaknya aku terLalu impikan sCroll itu . Sebab aku Xada apa2 . harta, ruPa .. aku bukan orang seNang .. again .. memang buKan seNang nak seNang ... jadi ini saJe peluang aku .. Aku Xboleh sia-siakan .. ada ciTa-ciTa masih aku iMpikan .. pangkat , darjat aku daMbakan .. aku Xmau kerJa yang diherDik2 selalu .. aku benCi dgn rutin2 bodo yang kena aku ikut .. Pentingnya iLmu ...

dan itu yang menJadikan aku tabah . Aku tak mahu stuCk di sini . aku mau peRgi jauh . Cuma Ilmu & peLajaran yang mampu menJadikan kita lebih baik dari seBelumnya << ini penDapat aku . peNdapat Orang lain aku Xmaw amik tau !!


0 kata hati sahabat:

.