Thursday, September 15, 2011

ALLAH bless me ..



Aha~ cube teka aku kat mane .? Im at my mother's in law houSe . Buwat ape ? Hikhik true story . My siSter in law menikah hari ni . U know pkl 12 lebih dea baru col ckp mau meNikah lepas aSar . Heh . Sib baik X heart attack aku !! Ekekeke . Taw kot dea nk kawen juSt tak asPect la hari ni pulak . Memikirkan bee yang X ade . Little Kidd0 lagi .. Xpegi .. Xsedap lak hati . Yerp . I cLose with them . Kakak2 bee suMe mcm kakak2 aku sendiri . He's mum like my owned mum lorr . Da lame hidup dengan dorang. Lagi pun aku bukan ade sesaPe lagi . *sebatang kara* kot.

Dah la ufis sdg BZ ber-5S . BuSan betul tau !! Seb baik aku byk keRja . So aku wat *keraih* aJe la . Nk balik awal . Phew ~~ menGadap boSs le jwbnye . Sesuatu yang aku paLing xsuka . Bukan hape siLap hari bulan nanti maw paNas telinger . Adoi ! Adoi !

Tebal muke tp sgt gumbiRa bile dpt balik . Jadi .... Tertonggok larh aku di atas kuSyen yg tak beRape nk empok ni . Budak2 .? Suda berlari dgn gumbiranya ke sana kemari .Ngantuk giler tau !! Iye la smlm pkl 5 baru leLap kan . Tu pon Xsempat claim tido dari tadi . Uhukz ! Menguap2 . Sume da nampak berbalam2 . Tired sangat neh . Td makan koi pun byk sgt . Bese la . KenYang saje Maw zz . Tak sehat betul la !!

Hmmm . Sebenarnya aku agak susah hati . Incik bee ni seMenjak outstation . Col aku pun susah nk jawab . Sms pun lambat2 dea balas . BZ agaknye . Pack time table .? Hmm atau marahkah dea pada aku .? Aku guris hatinya lagi .? Kalau nk tau jawapannyer .. Kena la tunggu dea sampai nanti . Kalau dea senYum2 mean Ok ! Kalau dea tarik muke .. Err ..


0 kata hati sahabat:

.