Tuesday, September 13, 2011

AlaMak ---



Ahh .. Sampai2 umah Xde elektrik pulok . HaiSh-- dugaan betul la . Telefon inCik hubby Xberangkat . Mayb he's up to suMthing . GoD !! Tadi cadang balik2 maw memaSak . Ni da kelaFaran tahap 4 doh ni . Ape boley buat .Hari da semakin geLap . Blurr seKejap aku . Buntu ! see i cant live alone lorr . :( mane nak peGi ni .. Ape nak buat .? Kat kePala aku ni doh terbayang mcD jew . Ihiks . Macam mane kalau saMpai malam still blaCkout .? Aduh ! *y* la hari ni pulak nak Xde api ..

Punah planned aku nak nGemas daPur . Nok lipat kain n so onn .. Mengeluh dan mengeluh !! Tu je yang mampu aku buat ketika ini . Macam ni ke hidup tanPa seorang suami .? Emm alahai !!

/me tarik naFas panjang2 . Sat g bateri fon pun habis . My lappy cant on without a battery . Demn ! Tape la . Yang ley aku fikir ketika ni is to take shower quickly and hang out from this hoMe . Driving n driving until all baCk to normal . Hopefully !

Aik !!! Ade pun elekTrik . Waa~ Thank GoD ! Phew . =,=" <7.00 pm>

but a few minutes later . umah geLap balik . aku baru je terKial2 amik nasik dlm periok . ingat nak maSak nasi gureng & nugget & fun fries for my kidd0 . huem . budak2 da menJerit . hari pun makin geLap . TerpaKsa la aku cepat2 manDikan dorang . amik ape yang patut twos kuar dari uma .. da gelaP gulita peRsekitaran . Yang aDe dalam kepala aku cuMe "cari makanan" then baru decide mayB nk stayed uma my mother in law aje .

0 kata hati sahabat:

.