Monday, September 12, 2011

Dia is *tyRa*



Melihat-lihat perSekitaran . mencari-cari nick si dia . Apa lagi yang mampu aku buat . ): Kalau aku dikatakan tidak tahu berSyukur .. kasih sayang dan cinta aku pada maSa ini hanya buat dia . Dah setahun aku tunggu dia . Maafkan aku wahai kekasih . Aku tak mampu melupakan janji indah dia . Maafkan aku wahai hati .. aku tak dapat menipu lagi . yang aku inginkan dari dulu sampai saat ini hanya dia .

Kenapa .?? jangan tanya aku lagi . Sebab aku pun Xtau . apa kelebihan dia .? sedangkan kekasih aku sudah cukup seMpurna . aku curang .? TIDAK !! tapi aku menYintai dia sePenuh hati ku . setiap degup jantung ku hanya dia .

Bukan aku kata dia cuma teman .? betul . dia teman yang baik . tapi aku terlanJur menGasihi dia . Dan aku tak mungkin dapat melupakan kasih sayang ini .

Kelakar kan .? bukan . ianya luCu . ia juga derita . Betapa hati ini memanggil-manggil dia . Tapi saat ku lihat dia muncul . aku cuma mampu merenung nama *gah* itu . tangan aku Xmampu menaip . fikiran aku hilang . ber jam-jam aku hanya meLihat nick itu . Mengharap sebuah ke*ajaib*an .. dia terLihat aku . Betapa hati ini mendesak2 untuk berbicara dengan dia . untuk menegur dia . untuk mengetahui keadaan dia seadanya .

Tapi aku tak mampu . Biar lah jika itu kehendak dia . aku sanggup derita begini . Tak akan ku ganggu hidup dia . Selangit rindu ini akan ku bawa dalam tidur ku .. dalam angan ku .. dalam setiap hembuSan nafas sePi ku .. namun untuk mengganggu saat indah dia . tak mungkin sama sekali . hmmmm

Maafkan aku TUHAN swt . aku tak mampu menahan geLodak hati . Sesungguhnya manusia tidak semPurna . Sesungguhnya aku adalah seLemah-lemah manusia . Aku biarkan diriku hanyut . Aku biarkan kasih sayang ini mekar hingga ianya bercambah dan membentuk akar yang menarik setiap urat nadi . Tak mampu ku buang lagi .

Dia tak mungkin faham . Tak pernah ku tunjuk pada dia selautan kasih sayang yang melimpah untuknya . Tak pernah aku rayu kasih sayang nya . Biar di setiap saat aku memuJa dia . Biar di setiap detik aku mahu meLihat dia .. Aku kuatkan hati untuk menahan peRasaan ini . Setiap kali dia ada . Setiap kali dia munCul . Setiap kali dia menanti .... aku menYepi ..



0 kata hati sahabat:

.