Tuesday, September 13, 2011

Hari ini .?

Ape aku nak menaip petang2 ni .. hehe . letih meng-updated Mayban2U, terimaan Bank Rakyat dan Pos sehingga akhir bulan Ogos . Tu KMM ade satu kotak lagi menunggu . duh ! Semalam aSe nk mati wat keje . Nak tarik nafaS pon rasa bazir maSa . gile ~~~ dan2 tu lew pulak menDeru sMs dari tyRa . ahaha -- memang Xdpt ditolak hoke .

Sebenarnya hari ni aku sedih . Incik hubby Xade . dea tiba2 kena peGi kursus . Alamatnya 2-3 hari ni tinggal la aku dgn heRo2 kecik . hmmm . Dari semalam bila dapat tahu dea kena pegi kurSus .. aku raSa berat hati sangat . Xmau X ade dea . Macam mane aku nak hidup tanpa dea . Sedangkan selama hari ni .. memang boleh di kira berapa kali dea Xada . Belum berSedia la . haizz .

Tak pe la . mungkin dengan keSempatan ini aku boleh beLajar berdikari . xD . manje sangat kot !! /me tarik nafas panjang2 . riSau Xtentu paSal . mungkin aku takut dengan diri sendiri jew . ahahaha . im deViliSh inSide . huh .

Mesti inCIk bee pun sangat susah hati. Semalam dea asik renung2 aku aJe . sampai aku Xley nk wat keje langSung . maSe masak pun dea duk je tunggu . Aku mengeluh je sket .. laju jer dea tolong ape yang patut. Dea sangat saYang kan aku . aku tau tu . ):

Kalau di beri keSempatan maSa berputar .. mungkin semuanya boleh dibaiki . Mungkin dua-dua X terhumban dalam derita . << uceh ~ bahaSe mePek dah kluar . har3. hadoi hadoi !!!!

da ar anti sambung . kang sat g habih bahaSe sastera sume munCul .. ngeee~

0 kata hati sahabat:

.