Sunday, September 18, 2011

keLuhan sePi .



Rasa Xmampu nak menahan keSakitan tengkuk aku ni . Ah tidur pun susah . Aku ni Xleh langSung beralih bantal . Macam ada paNtang jew . see .. sebab cuai .. aku yang teruk menanggung aKibatnyew . Ase maw meNjerit pun ade . uwuwu~

Hehe -- susah tau . dulu maSa aku masuk wad .. aku selalu tidur Xberbantal . Aku ingat lagi ade satu miSsi india yg prihatin tu tanya aku .. "adik! apesal Xpakai bantal ". Aku seNyum aje . paStu aku ckp gak la .. leher aku ni senSitip . nanti sakit salah tido . miSsi tu ketawa . Dea suh aku angkut tilam an bantal sume dtg hoSpital . Dea ckp tak pe . jaNji aku seLesa . Sian kot dea tgk aku tidur cam tu ... xD

hmm .. tp itu la . da lame Xkena .. wat lenGai aje . seKali kena meMang padan la dgn muke aku. huhu . Xdapek owg nak tulun ui ..!!!

Memang letih pun ari ni . iye la .. lame Xtravel . turun naik baS balik . busan dah aSe . :( kena pulak nk balik Xde baS pegi iPoh . Kalau ada pun deLay la pulak seJam ke 2 jam... haizz . melangut tenGok orang laLu lalang . huem ! ape da .. umur aCam ni aSe da Xsesuai da kot. tapi apa kan daYa .... =,="

Iye . aku da maLas kot nk pk apa-apa lagi . Biar aku seRah pada ALLAH swt yang lebih mengetahui qada dan qadar sesuatu perkara . :) mood aku pun lebih tenang . Dan yang penting .. aku dapat rasa kehadiran hubby aku dalam hidup aku .. Macam satu peRmulaan yang baru . cuma aku je yg maSih was was nk buka pintu hati aku ni luaS2 ... untuk sebuah peLuang .. aku cuma tunggu dan lihat . Aku nak hati aku betul2 berSedia .. aku Xmau piSang berbuah banYak kali . insyaALLAH . sedikit masa lagi .. semuanya akan keMbali normal . xD

sikit demi sikit .. aku pun da banyak jarakkan diri aku dengan dunia maYa . iye . dulu aku sePatutnya da quit kan . 15 Mei . aku da nekad ! tapi aku risaukan gLacius . tyra . hmmm ntah kenapa aku nk ada tuk dorang . i dont want ppl laughing at tyra . n loki .. i want him baCk to iRc . sgt kehilangan tau !

Dulu kalau orang ajak aku pergi seRver lain .. aku meSti cakap Xmau . mmg aku takkan jeJak kot . biLe dorang ckp ape ade kat cni (daLnet) .. buat apa kat cni .. haha . aku meSti ckp aku saYang gLacius . aku meSti ckp aku nk teman G kat cni ... walaupun aku cuMa user biasa . Walaupun mungkin G pun Xkenal aku .. aku da biasa kot situasi yang ade niCk G meng-kiCk orang sana sini . Dia sebahagian dari chenel tu . Sumhow .. aku rasa liFe dea mcm kat situ aje .. dea hidupkan chenel . dea care for chenel . betul kan .? aku rasa bukan aku sorang je kot pk mcm ni . ini memang kenyataan . err

Aku sangat susah hati bila dea ckp nk quit iRc da . ianya satu keHilangan kan . sekarang ni chenel tu pun mcm ada satu kekoSongan tanpa nama gah G . Xkesah la if he changed his nick . Cuma sifat traditional aku ni susah kot nak terima peMbaharuan secara menDadak . Aku Xtau mcm mana aku nk pujuk orang . or paksa sesuatu yang orang Xmau . Aku cuma boleh berdoa dari jauh semoga semuanya kemBali macam dulu . Walaupun mungkin sikit masa lagi aku pun Xjejak lagi ke sana .

iye . dari jauh juga aku nampak tyra da ok . dea da boleh balik dgn sifat kasanoVa dea kot. hahaha -- Xperlu aku susah2 hati lagi . Cuma aku harap korang sume boleh berdamai . maafkan aku kerana aku sayang kat korang sume . Dah macam sebahagian dari hidup aku jugak kot . Jadi i guess .. mmg saatnye kalau aku mau menGundurkan diri . men-tidak aktifkan diri sendiri secara perlahan-lahan . Dan sebenar nya aku yang kena changed mind set aku ni . Ppl changed . chenel changed . Ppl coMe and go .. Xde ape yang takkan tak berubah . aku yang perlu berubah untuk terima keadaan yang baru ni . xD

sebenarnya aku Xpayah campor pun . suMe da besar panjang dan boley pk baik buruk kan . Tp hati aku ni Xmungkin akan lePaskan semua tu . aku risau . aku care atau mungkin juga aku BZbody . tp yang aku tau .. aku Xsuke apa yang terjadi . aku nak sume baik2 aje. so im there jd pemerhati dari jauh .. bersedia menjadi pendengar .. cube memujuk dgn cara paling haluS . Dan sekarang aku rasa da puaS hati kot . G da move on . da boley bahankan aku saMe DD .. kan . Tyra is hepi . aku Xboley diSturb dia sgt or dea akan kata aku toO muCh .. jd Xsiapa perlukan aku di mana-mana .. xD

noted : im leaVing . jd blogger lagi baguS . *sigh hell* tu pun kalau aku raJin la. :P~


0 kata hati sahabat:

.