Wednesday, September 21, 2011

Tarik naFas daLam2 ... xD



Aku dan hari-hari yang aku teMpuhi . Minggu ni mmg la raSe letih . tp biLe pulak aku Xpernah Xletih kan .. hik hik . Banyak betul benDa jd kat aku tau !! kad baNk aku da la lame roSak . nk tuka .. chIp ic pulak roSak .. mintak leSen .. leSen lak mati .. aduii !! dari bulan FeBuari lak tu .. ce korang baYangkan ... laSt nye 2-3 hari terPaksa beruLang ke maYbank . Xsuke nYe .. kena paNjat pejabat poS pulak renew LeSen . berpeluh-peLuh ... menCIk menCik ... kenapa .? hahaha . sebab seLama hari ni renew leSen pun sume inCik hubby yang buat .. haii !! mmg aku Xtau ape2 kot ... suSah sket pun Xpernah ... :P~

Macam mana hidup aku 3-4 hari ni .. macam biaSe aje kot . Xde yang menarik . Semua perhatian aku .. aku da alihkan kat EmPire aku yg shumeL tu .. hikhik ! aku da Xonline iRc da . YM aku pun akan terus keLam . buat ape . da Xada ape2 yang meNarik kot kat sana . << kata hati aku hari ni . eSok ntah . aku kan mCm laLang sket . xde peNdirian . raSe musan nanti .. meSti aku nk jenGuk gak .. xD

bila hati aku ni muLa berbisik2 .. cePat2 aku sibukkan diri . Xpun aku tidur .. bagi rehat baDan lebih sket .. aku pun ade lebih masa tuk keLuarga . kan . dari aku menagih2 kaSih orang. ah Xkuase !! huem .

Lagi pun sem baru da stat . Heavy lak tu . First week da ade assignment . Mathematic . giLe pecah otak ! kui kui . ngetek kaki nk buat . Tapi kalkulator saintifik aku hiLang lak . ): puaS da cari ... lom jumPe . nk pinjam Xtau nk tya siapa. tu esok2 meSti kena beli gak tu ... hmm kopak la lagi wit aku bulan ni . da la PTPTN lom masuk . menGom !!

Memang walaupun byk benda jadi kat aku week ni .. aku tetap rasa dapat berNafas dgn aman . Macam diri aku ni da Xterganggu apa2 lagi . Aku pun hepi gak la dengan keadaan yang macam ni . aku harap peRasaan tenang begini akan berTerusan sampai bila2 . ianya baik untuk aku .. baik juga untuk seMua . xD Tapi aku rasa gak .. hati aku mCm keras je . maCam ada batu kat tengah-tengah tu .. insyaALLAH aku nekad . lagipun itu hari aku da berbicara paNjang ngan ankel . kadang-kadang nasihat orang yang berPengalaman ni kena ambil jadikan rujukan .

Ok la . nk balik keJe da . later eh .


0 kata hati sahabat:

.