Tuesday, September 27, 2011

*rinDu* menYentuh ...



Hari ni hati aku terusik lagi . Biasa la bila maSuk aje iRC .. tengok niCk aje pun aku boleh sakit !! ntah kenapa aku terus membiarkan diri aku saket.. saket dan terus saket !! Aku pun tak nak ok .. tp aku Xboleh buat ape-ape . Ini la yang terjadi bila akal da Xboleh berfikir dengan betul ... da bYk wayar putus -- huhu .

Aku Xpernah cerita kat sini kot . aku ade seorang abang kat iRc. haha . no feeling2 la . aku anggap dea macam abang aku sendiri aje . betul ni .. err . :">

Aku tak pernah pun boleh terfikir akan baik dengan dea . akan kenal dea seadanya . Memang saat indah jugak kot .. time2 boleh uSik dea selalu . Aku sayang dea . sebab dea janji dea ada . Dea byk suruh aku bersabar ... kadang2 macam2 aku cite kat dea . Dea suh aku bLajar sembahyang .. dea suh aku beli buku ugama .. bukan dea seperti seorang pembimbing .?? :)

whut i need is just sumone who can liSten to me ... i guess .. hmmm . besar kot permintaan aku tu . Tapi sekarang aku da ada inCik hubby . so sume tu hanya tinggal seJarah hitam .. aku da mulakan hidup baru ..

Tapi manusia dan kenangan kadang2 susah nk dipisahkan . bila nampak niCk lame .. kadang2 hati tersentuh dengan tiba2 . saat suatu masa orang itu sangat akrab di hati kita.. tapi tiba2 dea hilang . oOo GoD ! aku Xboleh terima kot keadaan macam tu . cuLture shoCk ! heh .cuLture ke .?? adoi . ntah ape teRm yang sesuai untuk itu ....

Bila la aku nak faham yang "the heart matter ni" bukan boleh dipaksa-paksa . Yang berlalu itu biar . Kita bukan yang terbaik untuk orang sentiasa menghargai kita .. kan . tolong beritahu sama hati aku yg sangat degil ni ...

aku *rindu* .... ):

aku takkan lupa kot kat orang-orang yang pernah kata sayang kat aku . Sebab im laCk of luv . aku suke anggap suMe owang mcm family aku sendiri . coz aku da jenuh sunyi dari keCik . aku Xnak lalui benda tu semua lagi . and im gambling ... alwez loose . kesudahannYa... sama ... how bad lolz .

Buat brotha , yang selalu panggil aku lil' sis . dora sgt rindu kat abang tau . Kenapa sampai hati abang buang dora dari hidup abang eh .. bukan abang ckp abang anggap dora adik abang sampai bila-bila .? memang abang ckp tu kehendak dora .. sbb dora emo kan. and i din expect u will leave me like dis.. coz yu're ma brotha . dont you .... ):

semoga angin sampaikan salam rindu ku pada brotha . may ALLAH swt bLess yu no matter whut ....



0 kata hati sahabat:

.