Thursday, October 13, 2011

duNno where to Go .



hari-hari yang berlalu terasa semakin sukar . Hati aku terasa semakin kosong . it's empty . lolz . aku cube menYibuk-nyibuk kan diri dgn chatting . walaupun tanpa iRc . :)

Semalam .. inCik hubby angin satu badan . Ntah kenapa ade je yang tak kena pada dea . Aku .? wat bodo acam tade ape . dea memeriksa fon aku . i guess tahap ceMburu dea sgt tinggi semalam . Aku tau dea risau bila aku pegi kurSus . ah macam ta biasa . Every weekend kan aku juga ta ade . hmm entah la .

Aku keras hati . Langsung ta tau berlembut . Dea marah .. aku jadi batu . Tp aku masih sempat ber-YM . aa memang aku cari masalah .. ntah sehari dua ni .. aku dok lagut di YM . mentelah lagi baru je aku buat YM baru . frend list baru . jd Xcited more i guess .

Semalam dea paksa aku sign-in YM . sbb dea nampak ade 2 inbox msg. yerp !! bodo punYe notification . lolz . Lucky sempat ag aku tWist dat account . haha - smlm hormon nottie aku lebey sket.. aiYo --- .

iye . mule2 aku Xmaw bagi . whut for .? it's my privacy . Tapi bile dea mule sebut bab maRuah .. aku bukak la . nothin' there . lolz . paStu dea ungkit crita lame lagi . aku da cakap . boley je cakap aku ape saje .. but better do with proof . jgn la maen sedap cakap je kot . lolz .

aku agak marah .? ade la siket . sbb aku bukan jenis women yang suke menipu . in fact aku punye id for FB .. twitter semua dea tau . checked it everyday .. tapi janganla crita 5-6 bulan sudah pun mau ungkit2 . bila aku raSa we hav do a long diScussion before .. n all settled in peaCe .. jadi .. keputusan nya tetap sama ..

hati aku da tawar . maafkan aku ... :(


2 kata hati sahabat:

sss said...

kita sama. nottie sikit tp xda la sampai nak menipu pasangan kita kan.

.:sanDORA:. said...

hidup kalau ta jujur dgn apa yang kita buat itu hikpokrit . sY ta sanggup kot hidup menipu orang atau diri sendiri .. :)

.