Sunday, October 30, 2011

HiduP cara aku . :)

kadang-kadang aku terfikir .. sekiranya ada orang yang membaca blog ini .. apa agaknya tanggapan mereka pada perempuan seperti aku .? mesti orang fikir aku perempuan jahat, tidak tahu ber*syukur* , perempuan tak guna .. n etch .

sebenarnya .. pemikiran aku berbeza sikit aje . aku tak pernah rasa liFe should end when we get married . aku anggap husband aku mcm bf aje . if ok i'll stayed . if not i'll moved and for him . as he realised .. same kot . ta pernah pulak aku kongkong dea . or check hp dea . or maw ikot kemana dea pergi . he should hav his owned privacy . even if he want to be frend with another gurl . i really really dont mind . it's challengging rite .. so i must fight .. aku ta mau kot jadi mcm mak2 orang yang lain . anak 2-3 pakaian da macam anak 10 , no mekup things , baju ikut dan aje .. it is wasted . banyak yang aku nampak macam tu .. sgt puas hati dgn apa yang mereka ada . so nothing they care more . huh . quiet a bosan life .

tapi mungkin aku agak melampau bila nk selalu dilayan seperti pasangan bercinta . tapi itu la aku seadanya . aku suke perasaan dilamun cinta . mengelamun cam dalam citer2 dongeng tu .. :) memang aku mak budak yang sgt budak-budak .

hmmm .. aku baru sedar mungkin da sampai masanya aku berubah . menjadi orang yang lebih matang di dalam penilaian sendiri . mungkin aku pun kena belajar berpuas hati dan menerima apa yang aku ada seadanya . yang memang kekal untuk aku sehingga nafas terhenti nanti . Dengan anugerah-anugerah comel yang juga sangat2 memanja kan aku .. hidup aku selama ini tak kurang hebatnya .. cuma aku terbawa-bawa dengan nafsu dan keinginan yang sebenarnya tak setanding pun dengan apa yang aku miliki setakat ini . :)

memang aku ada suruh incik hubby ubatkan aku. mencari alternatif lain .. owh . bukan sebab percaya . tp mungkin itu jalan yang terbaik buat masa ini . jika dea sayang kan aku .. aku juga rela berkorban apa saja untuk dea. kerana memang selayaknya aku hanya milik dea . dari dulu, kini dan selamanya .. sehingga tertutupnya mata .

sedikit demi sedikit aku juga telah berjaya mengurangkan keinginan keinginan yang tumbuh subur dalam hati aku . aku harus faced realiti . terima kenyataan . aku pun bukan muda lagi . mungkin aku kena belajar hidup cara orang yang seusia dengan aku .. err mcm tua sgt la pulak. .. hikhik .

hmmmmm .. itu aje aku nk tulis malam ni . gud nite . :)

0 kata hati sahabat:

.