Friday, October 7, 2011

Noktah .?



hmmm .. sebenarnya malas mau menaip . banyak benda yang jadi . tapi aku tak rasa aku boleh keluarkan semuanya dari fikiran aku ni . Jadi aku rasa adalah lebih baik aku simpan kedap2 di hujung sudut hati .

malu kah aku .?? iye . sebagai perempuan yang aku rasa aku masih ber-maruah . Aku sangat malu dengan apa yang terjadi . Apa yang telah terjadi .?? haha ! soalan bodo !! :P~

Aku da kehilangan tyra . iye ! buat masa ini aku da kehilangan dea entah buat kali yang ke berapa . Tapi pernah kah aku memiliki dea .?? ntah ! ntah ! ntah ! aku tak tau jawab perSoalan itu .

patut kot aku lePas kan dea. mcm kata Wan Zamry. xde makna pun jika aku terus menyimpan perasaan ini pada dea. He din care at all . iye. aku berjaya meyakinkan diri aku yang aku langsung Xpunya apa2 makna pada dea . Walaupun sampai sekarang aku tak faham kenapa dea langsung tak menaip yang dea Xmaukan aku dalam hidup dea lagi .
Bukan sekali kot aku minta dea lePaskan aku cara baik . tapi dea cume silent. kenapa .? Aku masih ingat di suatu malam pada Mei 2011 . macam ni la seadanya . waktu aku mau pergi . Dea sempat ckp dea tak pernah kata dea tak maukan aku lagi . << ayat ini mcm satu perjanjian antara aku dan dea. Sebab satu waktu dulu ini yang aku minta.. suatu waktu dulu .. aku suruh dea berjanji .. jika dea tak maukan aku . ini la caranya .. jika dea mau meLepaskan aku ... hmmmm

is it a hoPe .?? aku tak tau ! aku buntu . petang kelmarin .. aku tarik dea ke satu discussion pendek . aku cuba tarik perhatian dea . sampai aku cakap pada dea.. jika dea tak mau aku ganggu dea lagi. ini la masanyer. "throw me away" now !! tp dea suh aku stop ! kenapa .?? ...... aku sakit tyra .. aku sakit !!! aduh . n i end everything. Ntah kenapa aku mengeletar bila dea suh stop . aku tau dea rimas.. macam2 aku usik dea . ntah kenapa hati aku lemah . kenapa aku tak debat sampai dea maki aku .? aku sanggup .??... iye aku sanggup .. jika itu dapat mengakhiri semua kesakitan ini .. tapi aku tak berdaya ..... ):

Dan sekarang aku hampir pasti ... aku dan dea akan wat hal sendiri . ntah sampai bila . mungkin inilah sebuah pengakhiran . walaupun tanpa noktah yang sempurna . aku tau ini mungkin alasan aku untuk tidak melupai dea . i dont want to let him go . aku sayang dea . tapi sampai bila .?? atau mungkin dea sudah sangat membenci aku sampai there's no suCh word to me ... /me cuma boley jungkit bahu . tiada siapa yang tahu . cuma ALLAH swt yang tahu .

iye .. aku mau merayu .. aku mau menangis.. aku mau menjerit .. aku mau pandang ke matanya dan tanya kenapa tyra .? aku dah gila !! haha -- it's beyond my control . perasaan ini mendesak aku .. memperbodoh-bodohkan diri aku .. aku tak mau terhenti di sini lagi .. aku juga mau pergi ... to where im belongs sinCe ...

May ALLAH swt bless me . amin .


2 kata hati sahabat:

sss said...

i dont know..i hampir cry reading this. same feeling now for me. aaaaaa tension!

.:sanDORA:. said...

all the besh for yu sis . :)

.