Tuesday, December 6, 2011

LaSt word .....

Ntah ape aku nak taip .. aku tak sanggup nk keluarkan apa yang hati aku rasa ..
aku rasa nk sorok kesakitan aku ni dalam-dalam ...

mungkin sebab dah terbiasa *menahan senSorang* . Di mana awal .. di mana akhir .. apa yang betul .. apa yang salah bukan jadi persoalan lagi ... masa hadapan .? aku sendiri pun tak tau !!

iye .. mungkin aku akan hidup sorang selepas ini .. itu jalan yang terakhir .
aku sudah tak mampu lagi hidup seBumbung dengan orang yang tidak tau menghargai aku ..

mungkin dea terlalu mewah dengan kasih sayang aku selama ini .. mungkin dea tak tau selama hari ini aku pendam segala kedukaan aku sendiri selama aku hidup berSamanya .
dea tak dapat membayangkan .. kerana dea sudah terlalu lama dengan aku .. dan sepatutnya dea lebih mengerti perasaan aku .. bukan menghina aku seperti aku sememangnya perempuan yang tidak berperasaan .

Sebenarnya apa yang aku mahu cuma perhatian .. belaian ikhlas.. kasih sayang . "I don't want a perfect relationship. I just want someone I can act silly with, someone who treats me right and loves being with me." do you understand .? nope . he never will .. n now im realised .. even if i dunt hav #tyRa .. the things still will going worst .

Kalau dea nak torche aku sbb #tyRa .. aku rasa kalau #tyRa xde pun aku masih akan cari seseorang yang boleh aku sayang.. boleh aku kongsi apa saje ... sebab aku cuMa macam kayu buruk bila aku duk kat rumah senSorang. no one to talk with .. juSt see my kids playing around. i wished they can understand my feelings ..... to be a friend for me . hahaha .

Memang aku tak sedar pun .. aku pun kadang-kadang rasa bersalah dengan apa yang aku buat . Tp bila aku baca blog ni dari awal .. baru aku sedar aku memang rasa kesunyian dari dulu lagi n become worst now .. aku da cuba bertahan . da banyak kali aku ajak berbincang. Aku suh dea ubat aku sama2 cari jalan terbaik.. or *changed*. Apa salah kalau tutup buku lame dan bukak yang baru .. aku rela .. aku sanggup . Sebulan aku leave #iRc.. #faCebook . Memperbaiki di mana kekurangan .. cuba2 untuk memulihkan apa yang sudah hampir musnah ... Tapi dea masih sama .. malah semakin berleluasa dendam dea pada aku . Just macam mana aku nak tahan .?? tell me .? ape yang patut aku buat .??

Kadang2 aku hidup macam banduan . macam orang salah setiap masa . Apa saja yang aku buat dea akan check macam auditor . hp aku .. #facebook aku .. #log irc dan apa2 saje .. sampai aku hidup dlm ketakutan ... dea tercari2 salah aku .. sedangkan aku mmg mmg mmg da cube tinggalkan semua benda di belakang aku .. even kawan2 yang aku sayang !!!!

korang faham ke ape yang aku tulis .?? ade ke orang yang faham ... aku cube membaiki keadaan . cube menYintai dea seadanya . Xpela kalau *meninggalkan* segalanya adalah harga yang perlu aku bayar untuk mendapatkan kembali kasih sayang dea ... Tp dea yang tak beri aku peluang .. :(

Dan akhirnya .. aku masih hidup keSepian . hanya nama #tyra menemani hari2 sepi aku . Itu aje benda yang boleh buat aku bahagia walaupun sedikit sebabnya aku da tak ade life laen lagi .... Aku da tak tahan tau !! kalau aku tak fikirkan anak2 .. da lame aku lari jaoh dari semua orang yang aku kenal ... let me be death n forget me .

0 kata hati sahabat:

.