Sunday, May 6, 2012

Sakit..

Banyak yang jadi pada aku hari ini .. u never will imagine it .. Pernah kah ada orang yang akan memahami aku .? Aku masih nak ketawa.. ha ha ha Tetapi kenapa air mata aku tak berhenti-henti mengalir dari tadi .?

Kenapa susah sangat untuk aku mengecapi sebuah kebahagiaan .? Kenapa diri ini sering disingkirkan oleh semua orang .? Kadang-kadang aku rase letih untuk cuba memahami orang-orang di sekeliling aku.. hakikat nya aku cuma mahu secebis perhatian.. mungkin menumpang kasih .. besar sangat kah permintaan aku itu .?

Di saat aku benar-benar bergelut dengan kesakitan demi kesakitan .. apa lagi yang mampu aku lakukan .? apa takdir nya untuk orang seperti aku .? aku sudah tak mampu melangkah .. aku dah tewas .. kenapa.. aku masih diberikan nafas untuk merasa keperitan-keperitan ini ..? kenapa.. aku masih perlu melalui semua ini .. bersendirian .. :(

Aku tau aku akan tabah seperti selalu .. aku akan tersenyum .. aku akan ketawa .. kini aku memang sudah pasti.. tak akan ada manusia di dunia ini yang mampu memahami aku.. yang mahu menerima aku seadanya.. yang sanggup ber susah dan bersenang dengan aku.. dongeng cinta yang telah hidup sekian lama dalam hati aku semakin berkubur.. Xde cinderella dalam dunia yang nyata ni .. Xde hidup seindah fairy tale .. semua itu pentipu .!! Xade prince charming.... Xade kekasih sejati .... yang ada cume hidup aku yang malang.. sunyi .. sepi .. gelap .. sejuk .. busuk ..

Aku tak pernah meminta.. kerana aku tak sanggup di tolak .. seringkali aku harapkan sebuah keajaiban akan datang.. seringkali aku menunggu suatu saat yang indah .. yang mungkin takkan hadir dalam diary orang seperti aku .. kenapa hati aku masih tak mahu faham .. berputus asa ..? mungkin itu jalan yang terbaik untuk aku .. aku nak pergi .. aku dah tak mampu nak berhadapan dengan semua ni lagi .. aku sakit.. amat sakit dengan semua ni ..

0 kata hati sahabat:

.